tirsdag 29. desember 2009

Skitur i klassiske omgivelser

Endelig fikk jeg oppleve den nostalgien ved å gå på ski i gamle skiløyper. Jeg husker veldig godt da jeg var gutt gikk jeg på ski i slike løyper. Løyper som er utenfor det som heter lysløype. Eller rettere skrevet: preparerte løyper langs skog og mark. Ohhh, så nydelig! Værforholdet var veldig fint og minus 8-9 grader. Helt ubeskrivelig!

Det gjorde ekstra godt for kroppen. Å kjenne kroppen som slet i alle oppbakker er noe individet selv vet om sitt forhold til sin egen kropp. Takk for at jeg fikk oppleve dette. Regner med at jeg tar en skitur i morgen. For på nyttårsaften reiser jeg etter all sannsynlighet til Ål. Jeg har også lyst å ta en skitur på Liatoppen eller langs Kvinnegardslia mot Holu dersom det lar seg gå for meg. Me får sjå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar