tirsdag 11. august 2009

Huskeliste

Jeg har vært ute på ærend. Når man er ute på ærend, er det viktig å huske på alle ting man skal ordne. Her slurver man lett dersom man ikke noterer opp på huskelista. Jeg har opplevd slike slurv mange ganger. Når man ikke har penn og papir i lomma, er man "ute" av kontroll. Er det så lett å glemme å huske på å ha alltid med seg penn og papir? En bekjent av meg har ALLTID med seg penn og papir. Det er så forbasket irriterende å oppleve at noen har klart for seg penn og papir når man selv ikke har. Når man ikke har penn og papir med seg, kan man risikere at viktige ting blir glemt. Og det verste er at man må komme tilbake dit man egentlig kunne slippe. I dag synes jeg at jeg har vært flink med å huske alle ting. Paradokset er at jeg ikke brukte penn og papir i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar